Dålig uppdatering idag, jag är lat.


DAGENS


Totally Twisted: :question:
Jag spelar en nördkille i musikalen, så jag får dansa "Grease lighting" med alla killar. "Visa musklerna, se manlig ut, ställ er bredbent, braaa!" Vilka muskler? Vilken manlighet? Kanske djupt inom mig.. not.

Big happening: :S
Jag fick skäll av busschaffisen för att jag bara hade en hundralapp att betala min bussbiljett med. Alla glodde på mig medan jag stod och tittade på chaffisen med frågande blick. SKAFFA BUSSKORT! VILL DU HA ENKRONOR I VÄXEL? JAG MÅSTE HA DEN HÄR VÄXELN UNDER DAGEN!
Såg han inte skylten? "Chauffören växlar högst 100 kronor"
Skitgubbe.

Låt:

Empty room. Eftersom min kompis hatar den, men jag ändå insisterade på att sjunga den på Singstar för att jäklas med henne. Mööhaha..

Mening: :P
En kompis: "Men jag vill åka skridskor och bada!"
Jag: "Men åk skridskor och smält sen den j'vla isen, så kan du hoppa i och ha det mysigt om det nu är så viktigt!"

Aha-upplevelse: :O
Jag suger på trummor. Suger. fett.

Person:
:cool:
Avril Lavigne. Min förebild. Typ.

Diss: :thumbdown:
Gen-modifiering. Jag ska vara "för" det i en debatt nästa vecka. Men aldrig. Det suger.


Hiss: :thumbup:
Fickor. Det är bäst. Då slipper man vantar! Det är bara att slinka ner med händerna i fickorna när man fryser, utan att sätta på sig världens största pälsbollar på tassarna.


Irritations-objekt:
:mad:
På morgonen när jag ligger och sussar, hör jag "Linje 7, mot xxx via Knutpunkten!" med den där hemska dialekten som är på skånska bussar. Snacka om störigt.

Happy moment: :D
Jag slutar tolv hela nästa vecka! YAY!





Ellie

Empty Room är INTE en bra låt! Även om jag är den enda i hela familjen som tycker det...

2011-02-05 | 15:56:30 |
fortfarande the awesome one

jag kan lära dig spela trummor juu, ahaha :P

2011-02-07 | 14:09:01 |
Anonym

men du är ju manlig julia. iaf sist på teatern hahaha.

du skulle fan skjutit chaffören eller något haha.

2011-02-07 | 15:20:48 |
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS