and here we go again..

Hey♥

Nu ska jag färga håret. Mörkt + en ljus slinga (:

Den här hårfärgen brukar jag använda, eftersom den inte sliter på håret lika mycket.. det är också bra att köpa en hårinpackning med color protection efter att man färgat håret hemma, så att håret inte blir skadat.
Om man vill göra en slinga, kan man göra det så enkelt som jag har gjort genom att köpa en till billig hårfärg, klippa ut en rund mall med ett hål i mitten (där man för in slingan) och sedan färga endast slingan i en annan färg.
Haha, nu har jag slut på experttips.
Vi får se hur det går... men även om jag kommer se galen ut, så lovar jag att lägga upp en före och efter bild på bloggen!



Garnier Nutrísse Cream 89:-

Puss,
Julia♥

lnbrnk

Hej fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-04-16 | 17:48:13 | http://lnbrnk.blogg.se/
Fanny

sv; tack! :)

2011-04-16 | 18:39:24 | http://lillafunnybunny.blogg.se/
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS