'

Heey folks!

Nu har jag flyttat pianot till min pappa. så nu jag har ändrat mina planer på att slänga mig framför en buss.. det får bli en annan gång ;d
Just nu håller jag på att skriva en låt till min mamma, (yeah, hon har cancer) som jag kanske kommer att lägga upp på bloggen sen. Det beror på..
Det som är depp är att jag har blivit smittad av en kompis och fått en megaförkylning. Så nu kan jag inte hälsa på min mamma. GREAT.
Jag ska kanske spela den på avslutningen, så vill ju inte att någon ska höra den i förväg :3
Men, jag älskar den iaf. Underbar...


Här kommer en ganska random bild, i det här random inlägget, när jag precis hade gipsat foten..
eh, vem gör v-tecken och ler som en jäkla sol när man precis brutit foten? ehumm... jag? Verkar det som.




Luddiiis

hahaha du är sjuk!

vill höra låten ;9

2011-04-10 | 15:43:48 |
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS