'

Här kommer en bra sak..  och en dålig.

Den första är att jag precis fick reda på att jag vunnit en bloggsvar-inbjudan! YES! Hurraaa! ;d

And the bad one..

Min jacka var för liten. Jag hade beställt fel strl på något jäkla sätt. Faaan också. FAAAAN. Ja, okeej, det hjälper ju inte direkt att jag svär över det, men FAN FAN FAN ändå! Så jag får skicka tillbaka den och byta den..
Grrreat.



Pic: Jag och lilla Aramis.
Kamera: Nikon D90.
Redigering: Photoshop CS5.

Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS