läs, eller läs inte. Your choice. :)

Jag måste bara få skriva av mig lite..

Jag tänkte berätta om min superdag. Alltså, egentligen hände det inte så mycket. Jag var bara hos mamma på lasarettet hela dagen. Plus att jag sov över där. (På en stol! Fatta. Med täcken! Snacka om att jag har ont i ryggen... hur lyckades jag somna ?!)
Men det var ändå mysigt. Alla är så snälla där! Och jag är så himla trött på falska personer och den här ... weirdo världen att det typ var guld att vara där.
Jag spenderade dagen med att läsa, prata med mamma, sitta vid vår nya laptop och spela ett konstigt spel som visst ingick med windows 7. Jag tror det egentligen var för ... småbarn. Men haha. Det var kul iaf.
Också den där sjukgymnast-gubben.. okej. Jag funderade faktiskt att slänga fjärrkontrollen jag höll i handen på honom, när han stod där och pratade så att munnen hängde på snedden. han började snacka dåliga historier och fräckisar, och om sin barndom. Efter en stund funderade jag istället på att rikta fjärrkontrollen mot honom. Och sänka volymen.
Men det bästa var ändå den söta killen som jobbar där. Spretigt hår, gulligt ansikte.. Kanske tre eller fyra år äldre.
Jag tror jag är kär..
på första ögonkastet.
Hm. Okey, Julia. Nu får du tagga ner.
Yeah, det var i alla fall världens bästa dag, kan man säga. Med min mamma.

Tack för mig.


/Julia♥




Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS