Oh no..

Hej...
Nu sitter jag hos mamma på lasarettet och bloggar från den nya laptopen.
Förutom det, så verkar saker och ting inte alls vilja bli som jag har tänkt..

Här kommer jag med en lista över allt som irriterar mig idag, (haaha, jag vet. Lista igen.. Men jag älskar dem!)

1. Friösen klippte av halva mitt hår. Och jag som precis har låtit den växa ut och blivit ganska långt. AHHHRG. Jag vill bita frisören i handen, elr något. Så arg är jag.
2. Jag hittade inte mitt lösenord till gymnasiegrejen, jag vände i princip upp och ner på hela lägenheten när jag letade efter den. Hoppas ingen tror att det varit inbrott där hemma nu.. jag städa lixom inte efter mig x3 Äh, Alla springer omkring och snackar om var de blivit antagna. Men jag? Jag vet inte ett skit. Och det kommer jag inte få veta förrän efter påsklovet.
My. Life. Sucks.

Äsch.

/En skitarg Julia



Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS