TITTA HIT!

jag har hört en hel del om den nya pirates of the caribbean - on stranger tides som har premiär i maj.
Väldigt många säger att de tror att den kan bli en flopp.

Jag är ett stooort pirates-fan, så jag drar inga förhastade slutsatser, kan man säga..
Många säger att de stör sig på att Keira Knightley och Orlando Bloom inte är med i filmen, men vet ni vad? De behöver de inte heller. Det finns inte så mycket mer att säga om dem, om man inte vill att allt skit om Davy Jones (no offence, Davy) ska upprepas hela tiden.
Haha, Jack Sparrow måste ju lite på egna äventyr. Och Gibbs och Barbosa är också med. Plus att det blir lite nya, roliga karaktärer.
Okey, jag ska i alla fall inte säga ett skit förrän jag sett filmen. Jag är nollställd. Ni som vill kolla trailern (även om jag tycker att det är ganska onödigt) Titta ner här ↓



Ellie

Jag drar inte heller några förhastade slutsatser men tycker ändå den verkar bra ;)

2011-04-13 | 16:43:00 | http://endastellie.blogg.se/
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS