snack'

Hola ! ♥

Hm. Ärligt talat vet jag inte varför jag skrev det där på spanska. Jag fullständigt hatar spanska. Min spanskalärare hotar mig med IG... och yes. Jag kanske förtjänar det.
Men jag jobbar på det.
I det här inlägget tänkte jag egentligen inte skriva något speciellt. Tjaa, det känns som jag egentligen bara babblar. Men det gör inget. Jag känner för att tjattra lite.

Gaah, jag vill bara att den här jobbiga förkylningen ska försvinna. Och så vill jag ha en iphone.. (du får vänta tre veckor, Julia! ;3).. och min skinnjacka (två dagar.. come on!) och SOMMAR. Sommaren känns såå långt borta. Eller, sommarlovet gör det iaf.
Jag har så mycket planerat till sommaren..

1. Mitt sommarjobb (antingen på ett café eller som hjälpledare på ett läger) I want cash!
2. Läääger. Älskar läger!
3. sommarstuga på västkusten.
4. Festivalen.. ofc.
5. LIIISEBERG (med vem jag ska sticka dit med har jag nte planerat än.. we'll see.)
6. kompisar
7. GYMNASIET!

Okey, det sista kanske inte direkt händer på sommaren, men i alla fall i augusti.
Att gå på ett gymnasium med nästan bara musik.. kan det bli bättre? I dunno.

Eftersom jag är så jäkla sommargalen så har jag satt ihop ett litet collage av enbart lyckliga sommarbilder.
Minnen♥


/Julia♥


Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS