vänta lite... what did I say?

Jag som satt och klottrade innan att sommaren kändes långt bort..
ärligt talat så grillade jag i söndags, och det var så varmt att jag inte ens hade någon jacka.

Men nu regnar det. IGEN.
Fyfan.

Här är iaf en bild.. på mig, när vi grillade. Oredigerad. Eller, förutom ramen runt omkring som min pappa satte dit när han lekte lite med effekter. Men annars är den helt orörd..
Lovar (;



So long suckers!

/Julia ♥


EmizZ

Sweet blogg! :) Allt bra? kram ^_^

2011-04-12 | 23:28:30 | http://emlovethailand.blogg.se/
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS