black n' white.


I'm pissed off.
Har suttit och försökt redigera lite bilder nu i två timmar. Först blev jag livrädd när posten kom. (hehe.. tror alltid att någon stalker försöker komma in i lägenheten) Sen är det en unge utanför fönstret som kickat boll och träffat rutan tre ggr.. Det räckte att jag uppenbarade mig där så stack han iväg så fort han kunde. Sen kom det en unge till... (eller om det är samma.) som har varit ute och vrålat "MAMMA!!" i ungefär en halvtimme. Jag höll precis på att bli klar när hela datorn brummade till och dog. "Allvarligt problem" .. yeah. Kanske för att den här datorn kommer ifrån stenåldern.

Men. Jag har hunnit redigerat lite bilder. Har kört på lite svart-vitt tema i olika varianter, (och EGO-tema!) Skit i parentesen. Men de flesta av dem är inte tagen med systemkamera.. (Pappa, snääääälllla, kan jag inte få låna din systemkamera i två veckor? YEAH, as if.) Sparar till en egen så det kommer snart lite bättre kvalité på bilderna. ;)



"sommarbild, saknar sommaren 2010!"
På bilden: Matilda.
Foto: Jag!



Ganska failad bild, men whatevs.
På bilden: hmm, min arm och hand :rolleyes:
Foto: Jag.




"Doin' what you're lovin'"
På bilden: Jag.
Foto: Maja..


Hade egentligen en till liten bild på en småsak i mitt rum (beroende av att ta kort på småsaker i när-fokus). Men kan inte hitta den. För någon idiot la den i en weird mapp, och den idioten är jag. :blush:

So long suckers! (sagt med kärlek)

/Julia♥

Ps. Om någon stör sig på min användning av smilies. Sluta med det. För lilla jag här älskar smilies :love: , så de kommer stalka den här bloggen föralltid! :) Ds.






Anonym

Måste bara säga: fin blogg :D <3 Även om du inte tror mig ;p

Datorn kom faktiskt från 1800-talet och en dator från stenåldern hade fungerat bättre xD

2011-02-02 | 19:40:06 |
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS