This day..

DAGENS VILL HA: Peeeeengar!
DAGENS KLÄDSEL: läderbyxor, vitt linne och college-tröja.
DAGENS FRISYR: Haha, ingen. Eller det finns ett ord: ruffsigt! Jag ♥ tuperat hår..
DAGENS LÅT: Taylor Swift - Back to december.
DAGENS PLANER: Plugga lite senare, plugga det imorgon.. plugga det på onsdag..
DAGENS SAKNAD: A guy..
DAGENS DUMMASTE: Att ha näsan så tryckt mot mobilen att man går in i en papperskorg.. Yes. Det gjorde jag.
DAGENS MISSLYCKANDE: Ingen vinst på min triss-lott.. as usual.
DAGENS DROG: Chokladbollar. En till, och en till, och en till.. och hundra till..
DAGENS KÖP: Alla ♥ dags present.
DAGENS GODIS: Cheese crunchers. Heaven..
DAGENS HUMÖR: GLAAD!
DAGENS CITAT: "När det står push på dörren, brukar jag pulla..."
DAGENS ROLIGASTE: Att sitta och skämma ut sig på espresso house, med två svensson som sitter bredvid och storglor.


weheartit.com

fatima '

sv: Håller med dig, Christians låt gjorde mig lite förälskad! Hahaha. :) Inte ens 2a chansen? Dååålit.

2011-02-13 | 21:00:53 | http://novitell.blogg.se/
Charlotte J

Q: Hva skjer i dag? :)

http://www.charlottealpacca.blogg.no

2011-02-14 | 09:45:47 | http://www.charlottealpacca.blogg.no
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS