Detta är en rubrik!

Haha, förlåt alla som blivit sura (Matilda) av att jag tog bort min cover på "big, big girl"
Men jag kände mig inte riktigt redo att lägga ut mig själv skrälandes på internet..
Men vem vet, innan man vet ordet av kanske jag har lagt upp en ny.

Min dag idag i alla fall kan beskrivas med ett ord: TRÅKIG!
Har bara segat mig igenom hela dagen och ignorerat sms där folk undrade hur jag mådde.
Vilken fråga.
"Jag mår jättebra! Det är därför jag är hemma!"
Slutledningsförmåga, dah?
Men mina kompisar är verkligen saknade... lika saknade som en viss person som jag inte nämner vid namn här på bloggen...
JAG SAKNAR DIG XXXXXX!



"I play with my heart. That's why all my songs is about you"

Imorgon kommer en videoblogg där jag spelar piano!

Kram,

/Julia♥




Ellie

Jag vet vem XXXXXX står för och du vet vad jag ger för kommentar ;) Jag sa den tidigare idag ;)

2011-02-04 | 21:28:55 |
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS