PRESENTERA MIG SJÄLV.

Det här känns ganska fånigt, men okej, Here we go.

Jag heter Julia, bor i Skåne och är 15 år. Jag älskar allt som har med musik att göra, och lyssnar på precis allt. Jag spelar både piano och gitarr. (Mest piano..)  Att va med kompisar är något av det bästa som finns, och jag bara äger på att shoppa, och är helt löjligt dålig på att spara. Men bäst på att slösa.
Min dröm är att jobba med film och bli regissör/skådespelerska, och så kommer det att bli.. Promise.
Jag älskar havet.. och hatar falukorv.

End of day 1.


Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS