.

Mina föräldrar.

Mina päron är skilda. Jag bor hos min mamma typ.. alltid. Och är hos min pappa typ.. aldrig. (varannan helg)
Min mamma är en glad person med skit-torr humor. Ärligt, min humor äger ut henne totalt. Hon är jättebabblig och ibland vill jag bara sätta dit en tejpbit för hennes mun. (no offence, mamma).
Min pappa är helt. totalt. Filmgalen. Galen också i och för sig.. (Är galenskap ärftligt? Yepp, så är det nog..)
Och det är av honom jag har ärvt min skitdåliga syn (utan mina linser skulle jag se lika bra som en..hamster? 3 cm frammåt.) Det är också av honom jag har ärvt den dåliga vanan att

1. Hoppa med knäet.
2. Pluta med läpparna som om jag ska kyssa någon när jag är koncentrerad. (not good om man har pojkvän och spelar piano..)
3. Göra alla mina läxor i sista sekunden så att jag typ dör av stress/press innan betygssättningen.

Yes, det var allt om dem. (allt som är värt att nämna.. Fortfarande: no offence, mammsen och pappsen)



Anonym

Super fin blogg! (: följa varann via bloglovin?

2011-02-10 | 17:56:48 | http://tovankarlsson.blogg.se/
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS