.

Det här åt jag idag.

Jag åt först världens torraste havre-knäckebröd i skolan. Sedan strödde jag på salt och peppar eftersom det smakade noll. Tjaa.. orkade inte äta skolans äckliga mat.
När jag kom hem värmde jag en Billys Panpizza i mikron. Jag tror jag värmde den lite för länge.. (Julia! Det stod faktiskt 2 MINUTER, inte 2 TIMMAR!) eftersom osten smälte ut och lade sig bredvid paketen. Jag tog en sked och skrapade upp allt. (Eftersom jag äääälskar smält ost)
Japp. Det är vad jag har ätit. Ganska värdelöst egentligen, att skriva om vad man åt.
Vem bryr sig om vad jag äter?

Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS