.

Min dag.

Min dag idag var helt. totalt. galen.
Jag spenderade dagen med min bästa vän, och vi sjöng (ehrm.. skrälade) singstar i hela lägenheten (förlåt grannarna!) och sedan åkte vi buss ner till stan.
Där sprang vi in på Espresso House och beställde var sin CupCake och varm choklad mer marchmallows i.. mums. Vi sprang upp och lekte vuxna. (snackade om räkningar, barnen och jobbet)
Sen kom ju då det där galna..
Jag vet inte vad ni tycker. Men är det normalt att käka papper? Haha. Jag satt och höll mig för skratt när den galna, finaste tjejen i hela världen satt och försökte svälja en marchmallow ur sin choklad. (ni förstår inte.. det såg löjligt roligt ut..) Sen tyckte hon att vi inte var tillräckligt mätta, och bestämde sig för att smaka lite på formen från cupcaken. Jag hängde på, eftersom jag också ville skryta om att ha käkat papper. Vi tog varsin bit.. Och ehm, de som satt bredvid oss hade nog ögon stora som fotbollar.
När vi skulle gå ut tänkte jag berätta om ett problem jag har. Att jag drar i dörrar där det står "push". Men det blev lite fel..
Jag råkade säga (ganska högt): När det står push på dörrarna, så pullar jag!
Tog ett tag innan jag fattade vad jag just precis sagt (hallå! Snacka om blond i själen eller?) och vi stapplade iväg helt galna av skratt.
Sedan åkte vi till Maxi för att köpa Alla ♥ - dag present. Hoppade av på fel hållplats, och fick sista biten. Efter den här dagen satt jag och flinade på bussen hemåt. Tror chaffisen undrade om det inte var något fel på mig när jag tittade på honom med världens bredaste flin när han berättade att automaten var trasig..
Resten av dagen var mest chill.

Tack för mig,

/Julia♥



Fredde

Haha, den meningen va fan bäst.



hitta på nåt snart?

2011-02-14 | 11:53:31 |
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS