Jag ♥ min mössa..

Okeeey, det här är min första videoblogg. Bara igga alla mina "eh" och "öhm" och "oj", så blir det nog bra..
Eftersom det är inspelat från mobilen är det ganska dåligt ljud, men whateva!
Btw, jag hoppas att den där grannen inte bor i min trappuppgång. xD





Ellie

Älskar när du spelar piano :D Fast det låter bättre på riktigt än i videon ;) Ljudet blev ganska dåligt (iaf för mig) men det var ändå bra :)

2011-02-07 | 16:21:09 |
Anonym

söte cp-unge :D :P<3

2011-02-07 | 16:25:51 |
My

OMG va kul. du måste lära mig Julia :D alla vill ju spela piano med mössor på lix.. (a))

2011-02-07 | 19:58:29 |
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS