Läs... eller inte. Ditt val.

Min prutt-dag. (Yes, jag vet att jag är omogen)

Nationella prov på Petri i svenska.
Sluta tjugo över tio.
ner till Knutan och nästan blåsa bort.
Stå och omvandlas till en isbit på busshållsplatsen.
Åka hem och spela sönder pianot.
Åka på Iup-samtal och dö av pinsamhet.
Drömma om att hoppa ut genom fönstret.
Åka hem och blogga, blogga, blogga.
Läsa Eragon tjocksmock-bok för typ tredje gången (fast på engelska..)
Äta minimala köttbullar dränkta i ketchup.
Titta på boooring-halv åtta hos mig på tv4.
Glo på värdelös såpa men inte palla byta kanal.
Stirra på House.
Och sedan.. sooooova.. SNARK.

Oh shit. Jag tråkar ut mig själv med den här dagen. Men har inget bättre att komma med.
Yeah, I have a bad day..

Drick lite Sprite och tänk på mig,

/Julia♥



moe

nice:D

2011-02-08 | 23:49:20 | http://moneymoe.blogg.se/
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS