Nu ska Julia snart sova.. för nu är Julia typ, död?

Måndagar brukar vara trååk, men mina måndagar äger. Really.
Att ha svenska hela förmiddagen, sen sluta tjugo över elva.. det är bäst.
Idag debatterade jag. För genmodifiering. Haha, fick egentligen inte sagt så jättemycket, eftersom min kompis blev helt galen och slog sin näve i bordet och nästan skrek ut vad hon ville ha sagt. Hon lutade sig framåt mot vår enemy och jag var tvungen att knuffa till henne (blev ju rädd att hon skulle mörda honom). Och han bara fortsatte att snacka om fiskmorötter. (Kan inte riktigt platsa den bilden. En simmande morot med.. fenor?)

Det här inlägget blir ganska failat. Känns som om mitt huvud är fullt med bomull. (as allways) Men behövde skriva av mig lite, haha. Babbel, babbel.

Jag ska också avsluta det här failade inlägget med ett ego-collage. I need inspiration. Now.


Haha, har aldrig känt mig såhär egotrippad. Men jaa. bloggen är ny så..
Ska ta fler bilder snart på lite random saker. Men just nu får ni torteras med mitt ego ;)

Kram,

/Julia♥

ilikemymusic

Hej tjejen!

fin blogg:) kika gärna förbi min och se om musiktävlingen kan vara något för dig.

2011-02-07 | 22:50:03 | http://ilikemymusic.blogg.se/
IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna bloggsvar. Det vore väldigt roligt om du ville vara med å tävla.

Förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer, då är det bara att radera den. Ha en bra dag ;) <3



länk till tävlingen: http://tronnblom.blogg.se/2011/february/tavling-om-bloggsvar.html

2011-02-08 | 10:46:51 | http://tronnblom.blogg.se/
Felicia :)

HA EN FIN TISDAG!! :)

Kramar från Felicia :*

2011-02-08 | 12:23:52 | http://feliciahaldens.blogg.se/
Ellie

Japp, du är egotrippad ;) Men vem bryr sig? <3

Fiskrötter sa han faktiskt... "Tänk, snart kanske fiskrot är helt vanligt?!" HAHA xD

Sen kompisen du debatterade med; först böjde hon sig så långt fram över bordet hon kunde och sen när "debattledaren" sa: Okej nu lugnar vi ner oss! Så lutade hon sig tillbaka med armarna i kors xp

2011-02-09 | 15:23:41 |
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS