tröjor från Melba.se♥

VILL HA!


Till vänster: Zip up hoodie, 399 kr
Till höger: Scala Sweater, 349 kr



Till vänster: Betty Sweater, 399 kr
Till höger: Svart Fashion Cardigan, 339 kr



Josefin Borgman

Sv: Ah, vad kul att du tänker på mega! Själv har jag beslutsångest över om jag ska välja megamusik först eller spyken i lund..

Jo, när jag var på öppet hus på megamusik, så insåg man att det faktiskt är en rätt liten skola, och en mysig sådan! Dom har två studios (om jag inte minns helt fel) och dom påstod att alla ämnen (tex svenska, engelska osv..) kopplas på något sätt till det man håller på med i sina individuella musiklektioner. Man kan välja ett huvudinstrument, sen tror jag att senare under dom andra åren kan man nog välja ett till instrument. Sedan kan man ha en ''fotokurs'' också! Fast, där är det mest fokus på filmning, men man får lära sig en liten bit om fotograferingen också!



När jag var på öppet hus på Nicolai, så fanns där ingen som stod ute så och liksom.. visade runt och förklarade. Jag och mamma hittade inte dit vi skulle, så vi gick mest bara runt. Sedan fick vi tag på någon från foto programmet, och där sa dom att man kan kombinera liksom musik med foto i.. tvåan tror jag. Det är allt jag vet på nicolai. Det är typ därför jag inte är så intresserad av den skolan, jag har för lite information. Men dock så väljer jag skolan som tredje val.(:

2011-02-24 | 11:38:57 | http://itsthemusic.blogg.se/
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS