Dagens...

Okey, så då är dagen snart slut. Ska börja med lite traditioner då här på min blogg.

DAGENS

Totally Twisted: :question:
Jag glömde fälla ner rullgardinen i mitt rum när jag hade duschat, så när jag stod där i handduk och råkade snegla lite mot fönstret stod där en chockad tant och glodde på mig. Jag storglodde tillbaka lika mycket tills hon stack.
Herregud. Det är väl inte jag som har skämt ut mig, kärringen får ju låta bli att stirra in i lägenhetsfönster. Man har ju ett privatliv, fast man inte dragit ner rullgardinen.

Big happening: :S
Jag satt och tittade på Björnbröder 2, och mitt i filmen BÖRJADE SKITEN ATT HACKA!!!! Det var ett ögonblick då jag försökte intala mig själv att slå sönder mitt nya ps3 faktiskt inte skulle få filmen att fungera igen.

Låt:

Ja, det här är ganska patetiskt. Jag brukar faktiskt ha ett bättre låtval. Men en disneylåt från Björnbröder lyckades limma fast sig i min hjärna. Så, jaaa... hela dagen har jag gått omkring och trallat såhär:
"Aaaaalllllt är maaaagiskt. Solen strålar klaaar! Morgonen välkomnar oss allihop nuuu. Till en helt ny daaag!"
Yeah. Inte så lite twisted.

Mening: :P
Jag till min bror:
"Om jag saknade dig när jag var på Skånes i somras? Eh.......
...nej. Då hade jag ju Emil-semester. Det behövs lite då och då för att jag ska kunna överleva"

Aha-upplevelse: :O
Tänk att man hela tiden måste äta, sova och gå på toaletten. Varje dag. Orka!

Person:
:cool:
Kan man bli kär i Disneyfigurer? Ärligt, jag kan det. Det är värre när det är björnar.
Gose-björnen Kinaj, (whatever hur han stavas) Jag älskar dig!

Diss: :thumbdown:
Vem uppfann scarfar? Jag tror den personen satt och hade självmordstankar. Jag tycker scarfar är skitsnyggt, men efter en hel scarf-dag känner jag mig helt kvävd.

Hiss: :thumbup:
Yaay för uppladdningsbara batterier! Utan dem skulle mitt liv ha varit tomt. (Och fattigt)

Irritations-objekt:
:mad:
Jag märkte idag att när någon kittlar mig i nacken kan jag inte sluta att skratta och le. Det spelar ingen roll hur förbannad jag blir. Min brorsa upptäckte denna nackdel, och hjälp mig. Han. Slutade. Aldrig. Att. Kittla. Mig.
Hur jobbigt är det inte att skrika "För helvete lägg av din jävla idiot!" med världens bredaste flin i nyllet?

Happy moment: :D
Jag upptäckte att jag faktiskt inte drömt att designen till min blogg var klar. En stund av ren och skär lycka.
Jag kan aldrig skilja på drömmar och verklighet. När man stått och strulat med Leonardo DiCaprio kan det ibland bli ganska sorgligt...

Hope you enjoyed my Twisted sense of humour.

/Julia


Anonym

Fin blogg :)<3

2011-02-08 | 11:51:26 |
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS