no brain..

Öhh... vaa? har jag en BLOGG?
Åh, Jahaaaa, ska man BLOGGA på den också? Åh, nu fattade jag :D

Förlåt, förlåt för min sämsta uppdatering. Men jag har inte riktigt haft tid med bloggisen..
Men här kommer i alla fall en riktigt bra cover på Taylor Swifts "Breathe". Den här tjejen är riktigt duktig!

Förresten, jag har valt gymnasium nu, haha. Och man kan ju gissa vad det blev?
Yeah, Estet - Musik, såklart ♥
Men kolla in det här grymma klippet! (y)

/Julia




Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS