ännu en update'

Snart är den nya designen klar, och jag är faktiskt ganska nöjd med den. Den blir ljus, glad och helt klart refreshing.

En grej är att namnet också kommer att bytas ut. Totallytwisted.blogg.se kommer istället att heta pitchies.blogg.se.
Fråga mig inte var jag fick namnet ifrån, faktiskt ganska... långsökt. Kan försöka förklara, joo.. pitch betyder ju tonhöjd, vilket tyvärr var upptaget. Istället mixtrade jag lite med ordet också blev det pitchie. Men nej, det ordet var tyvärr också upptaget.
Yes, så det blev då pitchies. Vilket jag faktiskt blev ganska nöjd med. It's allright. I guess.

Update; nu har jag precis skrivit en liten lista på smink och kläder jag ska köpa till sommaren, när jag har fått in pengar från mina sommarjobb. Det blev en rejäl lista, mest med prylar från
hudoteket.se .. med produkter från bareMinerals.
Yes. Kläder är lite obestämt var jag ska köpa dem.. men ni får se senare, när jag har köpt dem.
Avslutar inlägget med en liten bild.. sen är det plugga som gäller ;D



Pic by me.



Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS