jag suger på rubriker. YES.

Hey,
här kommer en onödig bild på mig i smeten. Ville bara uppdatera mig lite..
hallå, här är jag. Jag lever. Jag vet att bloggen finns.
Och jag håller just nu på med designen! Whuuuhuu! Can't get it. Kanske, typ, kanske klarar jag av att göra färdigt den. Om jag.. orkar...
Vilket jag gör. Ofc!
Förresten, idag var det nationella prov.. och jag har kommit fram till två saker. Antingen kommer jag att få VG (eftersom jag tror att det gick ganska bra), eller så kmr min mattelärare att glo konstigt på mig i fortsättningen. Och lixom undra om det verkligen är någon hemma där inne...

Tack för mig,
puss å hej,
utan leverpastej.



Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS