mobilblogga - no more!

Yeaah,, typ alla bilder försvann när jag mobilbloggade förutom en bild på några påskliljor, och det kändes inte särskilt användbart. Jag säger bara: Blogg.se, skaffa en app till Iphone, geeks!
Aja, jag får lägga upp bilderna någon annan dag, just nu har jag lite bilder på datorn som jag kan slänga upp.. en jäkla massa familjefoton. (tyvärr mest på mig) Jag har ju friends-pic på Iphonen.. I alla fall,
Here they are.




Pic.note: Min pappa var ju såklart tvungen att ta en bild på mig när jag är besatt av en ny iphone. Ett ord: pathetic.



Pic.note: Jag älskar den här bilden. Vet inte riktigt varför, men.. hm. Mystiskt, mörkt men ändå ljust, skogens hemligheter.. okej, nu låter jag väldigt töntig. Men det är något med den, can't deny it.




Pic.note: Jag tror min pappa kom på mig och min bror med ngt så allvarligt som att... som att, ja ni ser. Ta flummbilder på oss själva.

Det var allt. Förutom att jag också måste påminna er om att jag är en komplett idiot. Varför? Jaa, det finns ju många anledningar. Men främst för att jag raderade alla mina låtar på min Iphone när jag skulle.. ja vafan skulle jag göra. Lägga in filmer?
Grattis Julia. Du har vunnit ett pris. För årets största feta dumhuvud.

Puss,

/Julia♥



Julia

Var gärna med i Dagens blogg på min blogg. Vinnaren får en länk i ett inlägg! :)



Om du inte gillar sån här reklam ursäktar jag mig :)

2011-05-02 | 15:05:21 | http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Klottra en liten kommentar :)

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

What's on your mind?



Trackback



Hej!
Jag heter Julia och är 15 år och bor längst ner i Sverige. Här på min blogg skriver jag om... ja. Allt!
Jag. Kompisar.Piano.Gitarr.Sjunga.Filmer. Böcker.Skratta.Galen. Blogga.Rita.Teater.Rock'n roll. Kärlek.Drömmar.


”RSS